آقا آریاآقا آریا، تا این لحظه: 4 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

منو پسرم

مامان و بابا و یه آقاکوچولو

تولد تا یه ماهگی گل پسر

1399/4/11 2:04
نویسنده : مامانی آریا
92 بازدید
اشتراک گذاری

بااومدن من به خونه رنگ وبوی همه چی عوض شد حتی غذاهامون.مامانی پریناز تا ١٣روزپیشمون موندبعدبابایی اومددنبالش رفتن وماتنهاشدم.جونم براتون بگه که من از اول پسرآرومی بود تا سه روز همش خواب بودم تازه ازبس کوچولوبودم شیرهم نمیتونستم بخورم آخرش توی پوشکم مامانی خون دید دیگه با بابایی ومامانی انیس راهی دکترشدیم سه تا متخصص اطفال رفتیم همه گفتن ازبس شیرنخورده هم زردی گرفتم هم کلیه هام کم آب شده.دیگه ناچارا شیرخشک خوردم مامانی پریناز همش یه ساعت به یه ساعت بیدارم میکرد وبهم شیرخشک میداد تا اینکه ٧روزه که شدم تونستم شیرمامانی رو بخورم.توی این روزا مامان همش شیرشو با قطره چکون بهم میداد.کم کم زردیم هم برطرف شد.

توی ٧روزگی بندنافم خوب شد.ماماننی انیس براشب ۶م شام درست کرده بود وخاله جوونیا سارا وسیما وخاله ملیحه جوون با بچه ها و عمه وحیده رو هم گفته بود بیان خلاصه کلی عکس گرفتیم که بعدابراتون میزارم.

روز ١۰با کمک مامانی انیس رفتیم حموم.روز١٣مامانی پریناز رفت 😢

روز ١۵با مامان و بابا ومامانی انیس رفتیم ختنه کردیم عموترامپ ختنه م کرد وکلی درد داشت ولی من پسرخوبی بودم خیلی کم گریه کردم روز ٢۰حلقه ختنه م افتاد وآخیش راحت شدم.😒😣

روز ٢١با مامانی وبابایی اولین حموم سه نفره رو رفتیم من کلا آب دوس دارم گریه نمیکنم😘

روز ٣۰هم حموم رفتیم البته مامانی انیس اومد وکلی اصرارکرد ومنوحموم کرد.روز٣۰نشد عکس بگیریم ولی چندروز بعدش عکسای قشنگی گرفتیم.مامانی میگه من کلا خوش عکسم منم ذوووقی میکنما😁😁

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)


11 تیر 99 17:31
سلام  وبلاگ خوشگلتون رو دنبال کردم،خوشحال میشم دنبالم کنین😘😘😘😊 ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به منو پسرم می باشد